zondag 2 september 2012

Lang leve Kitch Kitchen zeil.

Afgelopen nacht hebben de dochtertjes van mijn zus hier geslapen. Mijn zus ging naar Lille, om de grootste rommelmarkt van Europa te bekijken.  En zo kwam het dat er opeens 2 prachtige , vrolijke meisjes met even zo prachtige en vrolijke tassen vol met beddegoed stonden. PIP tassen en een Kitch Kitchen tas. Vol met bonte dekbedden en meisjes spullen.

Nu had ik net van de vriendin van die zus een kapotte , maar nog heel nette Kitch Kitchen tas gekregen. Ze zei : hij is nog mooi ,maar kapot. Ik mocht hem hebben en ben vanochtend ( ja , toen er 6 kinderen door het huis rommelden) aan de naai gegaan. Ik wilde ook mooie tassen , dat snap je.


Ik ben heel blij met het resultaat, een ander hengsel (een riem van een hip rokje ooit) wat lint en een ander stippen zeiltje. Ik heb ontzettend veel zeil: Te zien hieronder , en ik heb nog meer.
Het werkt zo lekker :geen zoompjes maken , geen rafels, relatief goedkoop. Ik maakte voor mezelf ook nog een etui. Ik ga deze maand wat meer voor de klas dan anders, ik ben inval- juf , dus maakte ik mezelf blij met een hip etui. 

2 opmerkingen:

  1. Goedmiddag, ik heb ooit is een medicijnentas laten maken van kitch kitchen materiaal, kan ik dat ook bij jou bestellen ? En dan graag op mijn manier ingedeeld. Groeten, Vivian Klein Gunnewiek

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo viv....helaas helaas. Dat kan ik niet. Tassen met indelingen zijn te zwaar voor de machine....dan moet je meerdere lagen doornaaien....dat lukt me helaas niet.

      Verwijderen