woensdag 3 oktober 2012

Kleine dingen maken het leuk.

Afgelopen week nam onze Ruben afscheid van de Peuterspeelzaal. En met de pas gemaakte stempel maakte ik het kado zakje wat mooier. Het is ook handig , want as vrijdag is het Lerarendag , dan gebruik ik de stempel weer.

Onze Mees zit in groep 3 en schrijft dat het een lieve lust is. Hier staat fonetisch: Dit woord heb ik geleerd: Oog.


En weer een opdracht tissue dozen maken, het blijft leuk. Ze wilde os.een rode ruit , laat ik nou twee soorten hebben.....

2 opmerkingen:

  1. Leuk die rode ruit!!!
    En wat een stoer traktatiezakje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tuurlijk mag dat!! Je kunt ook ervoor kiezen dat al je blogs die jij volgt er komen te staan.
    Als je niet weet hoe wil ik je wel helpen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen