vrijdag 28 december 2012

Jongens aan de knutsel

Als moeder ben ik altijd wel wat aan het maken, met de hand achter de machine, en nu dus met de jongens. We hebben een erg leuk middagje gehad met het timmeren.

 De houten rondjes zijn op zich zelf al prachtig, ze komen van de kringloop. Maar met spijkers erin...
 Dan vinden we ze nog mooier. Alles werd voor oma gemaakt , want daar vierden we kerstfeest.
 Terwijl ik naast hen zat , veiligheid is belangrijk, haakte ik wat kerststerren.
De avond ervoor op you tube geleerd. Snel een stempel gemaakt en daarna vrolijk verpakt , enne.....ook voor mijn moeder. De link: sterren haken, in het engels

1 opmerking:

  1. Wat een super leuke cadeautjes allemaal!
    Ik zag ook al van die leuke vilten huisjes voorbij komen (op de telefoon van Debor), die ga ik misschien ook nog eens proberen.
    wat betreft het haken...jij bent kennelijk een vlottere leerling dan ik :D

    Liefs,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen