maandag 21 januari 2013

Workshop verslag

 De kalender workshop van afgelopen woensdag was goed bezocht. Met 13 dames ging ik aan de slag.
 Ik had kokos koekjes gemaakt, en kwarktaart.
 De sfeer zat er gelijk goed in. Het begin was het spannen van de stof om de schildersdoeken.
 Nog best wel een klus, we doen het gewoon met punaises.
 Daarna begon het versieren van de kalender. De meesten hadden foto's meegenomen.
 Je kan zien dat iedereen verschillend aan de gang gaat met lint, bloemetjes, kant en meer.
Halverwege de avond was er de verloting van een kado pakket. Voor mij de eerste keer, ook al geef ik al 2 jaar  dit soort workshops. Ik had een leuk pakketje samengesteld en het was gillen van het lachen.En spannend. Mirjam die het pakket won was er erg blij mee.
Ook was iemand weer 5 keer geweest. Dan krijg je van mij een kortingsbon op de volgende workshop....dat wordt die van de Valentijnsharten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten