zondag 24 maart 2013

Mijn grootste sponsor

Dit weekend heb ik weer een tasje gemaakt. Met oa zeil wat ik op het Rotterdamse Stoffenspektakel heb gekocht. Die groene stip, dat is daarvandaan. Het andere blauwe zeil is Kitsch ktichen.
Het stoffenspektakel was echt een aanrader...wat een keuze.Ik bofte dat ik wegkon, mijn plan liep bijna in de soep.......half zieke kinderen gooide de plannen in de war.

Maar wie paste er op de kids....mijn moeder.

 En wie had er weer mijn hele strijk ( altijd staan er meerdere volle manden ) weggewerkt? Mijn mama.
Doordat die strijk dan gedaan is kan ik achter mijn machientje kruipen....

Tja,  En dan rollen er leuke hartjes onder dat apparaat vandaan en ook kleine gehaakte bloemetjes kunnen worden gehaakt.....allemaal dank zij mijn lieve mama. Niet dat zij deze blog veel leest...maar dit komt ze toch wel een keer tegen. Ik hou van u mama: En
U bent de liefste, en niet omdat u vaak mijn was doet hoor, maar het is wel erg fijn.

Tot slot nog een klein pakje voor iemand...zoiets is ook in de maak voor een give away...hou het hier inde gaten..fijne zondag allemaal.

3 opmerkingen:

  1. Ahhh wat een lief berichtje aan mama. Fijn dat er zulke mama's zijn, heb ik er ook één van. Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Omdat ik in de beschrijving van jezelf (rechts boven) heel veel van mezelf herken, en omdat ik de zelf gemaakte tas helemaal te gek vind en omdat ik het zo lief vind dat je je moeder bedankt en vooral omdat we ongeveer evenveel volgers hebben en ikzelf telkens weer wanneer er eentje bijkomt heel erg happy ben en vermoed dat anderern dat ook zijn...omwille van al die redenen ben ik zonet volger van je geworden.

    http://homeiswherethedachshundis.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief monumentje voor mijn vriendin, en toevallig ook nog jouw moeder! Geniet ervan, zo zijn wij moeders en jij waardeert het ook nog!!Heb je nog een strijkje? Liefs, t.Henriette

    BeantwoordenVerwijderen