vrijdag 14 juni 2013

Olivia

 Dit plaatje had ik al laten zien, de vlaggenlijn voor een nieuw klein meisje.
 En ze is er! Olivia Sarah is geboren.
 De slinger hangt natuurlijk voor het raam, om te geboorte van het mooie meisje te vieren.
Ik mocht haar vasthouden toen ze nog maar een paar uurtjes oud was...wat een groot wonder is zo'n kleintje. We zijn God dankbaar dat alles goed is gegaan.
 Ik was niet van plan iets te maken. Ik kan heus wel gewoon eens iets kopen.....
Maar ik moest en zou toch nog wat maken.
 En wat liever dan zo'n Bambi tasje.
Ik heb er zoveel lol in om dan iets te maken. 
Het plezier zit echt in zulke dingen voor mij.
 En een labeldoekje, in dezelfde kleuren. Ik hoop dat de moeder van Olivia het ook mooi vindt. Deze klassieke zand , roze combi vindt niet iedereen mooi....ik wel.
En die tweede gaat naar een ander meisje wat ook snel zal komen.
Nog wat leuks in de tas en ik sjees er vanmiddag weer even langs.

6 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi! Prachtig gemaakt allemaal. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoe schattig! perfect voor een kleine meid :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig cadeau! En inderdaad, als alles goed gaat en het kleintje is er, dan blijft het een wonder!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi allemaal! Ik zou er in ieder geval ontzettend blij mee zijn. Vooral je tasje vind ik erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben helemaal verzot op dat bambitasje! Echt mooi. De ouders zijn vast héél erg blij met je creatieve cadeautjes

    BeantwoordenVerwijderen