vrijdag 21 juni 2013

Slingertje gemaakt

 Zoveel als ik maak, zoveel gaat er ook de deur uit. Nu heb ik eens iets gemaakt voor 
in ons eigen huis. Een slingertje voor aan het bed van ons meisje.
 Gewoon 7 hartjes die over waren van een workshop aan elkaar genaaid. Toch wel erg leuk die workshops...er blijft altijd zoveel over.
Lintje er aan, punaise in het bed, en klaar.

 Voor Elisabeth...ze vindt het prachtig.
 Voor een bestelling haakte ik weer een hoop fotolijstjes.
En soms wordt zo'n fotolijstje nog een beetje opgepimpd. 
Ze kosten 3,50 en als ik het moet opsturen voor je dan kosten ze 3,95. 
Mocht je belangstelling hebben dan mail je maar.
rc.maclean@planet.nl

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuke slinger. Ik herken dat wel een beetje: helemaal druk met kadootjes voor anderen en dan heb je het in je eigen huis niet eens ophangen! Gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schattigheid ten top, dat slingertje!

    madebyelke.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik heb je een liebster award gegeven :-)

      madebyelke.blogspot.com

      Verwijderen
  3. Wat hangt die leuke slinger zo gezellig aan haar bed.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve slinger! En de fotolijstjes zijn ook schattig..

    BeantwoordenVerwijderen