dinsdag 30 juli 2013

Labels maken

 In een poging weer eens een film te kijken , kon ik het toch niet laten om ondertussen iets te maken.
De film was niet zo bijster goed en de labels hadden al mijn aandacht.
 Van alles rolde er uit mijn Double do, en ook met masking tape kwam ik een heel end.
Dat kwam trouwens van de Wibra, zeer leuk spul.
 Ik had al eerder deze stempels gemaakt, die moest ik uitproberen.
De bloem was een uitprobeersel, en ik ben er happy mee.
Deze zijn allemaal voor de toekomst...Maria moet nog jarig worden.
En die andere geef ik ook een keer weg. 
Ondertussen is dit een van mijn favoriete foto's. En dit weekend gaan we weer naar het strand....
Heerlijk. Fijne dag.

3 opmerkingen:

  1. Goh, wat ben je toch weer lekker creatief geweest! Mijn handen jeuken! Leuk leuk en wat een prachtige foto!

    Liefs,
    Anne-Co

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellige labels! Idd een succes dat tape van de Wibra. Heerlijk, geniet van jullie strand-uitstapje, prachtige foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk weer! Waar gebruik je die labels voor? Om aan een kadootje te hangen?
    Mooie kinderen hebben jullie!
    groeten, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen