vrijdag 5 juli 2013

Zou die bont genoeg zijn?

 Een klein vriendinnetje van onze dochter is jarig.....Elin wordt 3.
En haar moeder is mijn vriendin.
En die wilde een bont tasje....een  "over de top "tasje.

 Zou deze bont genoeg zijn ? Zou de mama het mooi vinden? 
Is het niet te wild.
Vanmiddag had ik een workshop, daarover zal ik binnenkort wat schrijven, maar de foto's van mijn mobiel afhalen kan ik nog niet zo snel....vandaar dus eerst dit uitprobeersel.

Ik heb het patroon zelf getekend. Dat klinkt heeeeeeel stoer, als of ik dat kan. Maar ik heb gewoon wat gedaan, en het formaat tas en de rand ertussen in , bevalt me echt goed.

Details om het af te maken...zo leuk.

De binnenkant is blauw met bloemen, maar dat zie je niet zo goed.

En nu is er nog zo'n lief vriendinnetje jarig....dus morgen ochtend ga ik voor Olivia aan de slag....wordt vervolgd.



5 opmerkingen:

  1. Yep heerlijk over the top, helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel stoer idd, zoiets zelf uitvinden ;)
    en deze tas gaat de driejarige geweldig vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kan mij niet bont genoeg zijn! Superrrr!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben je een rijk mens dat je dat zelf kunt, leuk ook dat mensen er blij mee zijn dat je het voor hun kinders maakt, supergave tasjes
    1

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is absoluut bont en over de top. Ik zou zeggen missie geslaagd! En ik vind zelf ontwerpen ook heel knap!

    Op mijn babyshower gingen we een vlaggenlijn knutselen. Toen vroeg een vriendin zich serieus af of het vlaggetje niet te vol en te druk was, hahaha! Nee hoor, zei een andere vriendin; bij Floor geldt: more is more :D
    Dus ik weet niet precies of mijn mening steekhoudend is, whawhaha.
    Fijne dag vandaag!
    Groeten Floor

    BeantwoordenVerwijderen