zaterdag 3 augustus 2013

Pimp my slipper

 Ik ben een echt slipper mens, en een met heel erg strenge regels over wat ik wel en niet wil.
Deze Crocs slippers lopen echt fantastisch maar waren toch wel erg basic.
En die heb ik dus opgepimped. Bij de H&M heb ik bloemen gekocht, en er op vast genaaid , en nu zijn ze gewoon wat eleganter. Wat minder Beach, wat meer glamour.....
 Hier de kids op een natuurspeurtocht in Arboretum Trompenburg....in de regio Rotterdam is er een grote actie om stempels te verdienen in een paspoort...en daar doen wij vrolijk aan mee.
Genoeg stempels maakt een gratis Duinrell entree...ik hou erg van korting dat snap je.
En voor onze stads kinderen is de natuur wel erg ontspannend en mooi.
Fijn weekend allemaal.

4 opmerkingen:

  1. Je slippers zien er echt heel leuk uit! Good job!

    <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben juist helemaal geen slippermens :) en wij hebben natuurkindern hihi.... Oke niet helemaal. Ook beetje stad. Maar van korting zijn wij uiteraard ook niet vies. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw.....toen ik je berichtje begon te lezen dacht ik wat moet dat gaan worden.........maar helemaal goed. Mooi gedaan en dat geldt ook voor het kiezen van de kleur bloemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. klaar voor de rode loper met deze glamour slippers!

    BeantwoordenVerwijderen