maandag 23 september 2013

Dit weekend

 Dit weekend maakte ik weer eens wat anders....Tissue dozen. Ik weet niet hoe het bij jullie gaat 
maar het is een vrolijk gesnotter hier....en met zo'n leuke doos valt het dan wel weer mee.

De bovenste en onderste kersen dozen...die zijn voor mijn man. Hij werkt bij een bijzonder bedrijf

Dat heet Cherry T, en zij verzorgen software voor de goede doelen brache.
En hun naam en logo is een kers.
 Ik maakte ook eens stoere tissue dozen, voor de mannen, meesters , klussers enz.
En dan mijn nieuwe geweldige label erin...daarmee is alles af.
Het idee kwam van Debora, en het is echt te gek om je eigen label te hebben.

 Natuurlijk ben ik inmiddels zelf wel tasjes moe, maar er rollen nog steeds tasjes van de band.....
Nog maar een paar te gaan.

2 opmerkingen:

  1. Ah ja, nieuwe productie kansen ;) Tissue box hoezen :) Zijn ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. SUPER: je eigen label!!!!!
    Leuk leuk leuk!!! -x- Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen