vrijdag 27 december 2013

Wat een heerlijke tijd

 Heerlijk van die dagen waarop helemaal niks moet. Alles mag en
 er is tijd genoeg tussen de kerstdiensten door.
 Dit maakte Elisabeth tijdens de creche van de eerste kerstdag
En dit maakte ik , voor een lieve buurvrouw die het even nodig heeft.
 Schattig frans achtig lint, gewoon van de Wibra.
 Nog een kanten tasje....lag al geknipt...dan gaat het snel.
 De deken krijgt langzaam aan een beetje vorm....elke dag knip ik een aantal lapjes.
En dan kom je van die enige lapjes tegen waar nog net een vierkantje uit kan....morgen ga ik shoppen voor een grote lap waarmee ik de randen ga doen...dan kan het echte naaien beginnen.
Hopelijk hebben jullie ook tijd om te genieten. Of van de familie momenten, of van de eet momenten, of van dit soort maak momenten...

1 opmerking:

  1. Oh leuk aan een lapjes deken bezig! Ik heb er net eentje af, mijn allereerste :). Ben benieuwd hoe de jouwe komt uit te zien. Warme groetjes van Susan die hier eens verzeild kwam...hoe weet ik niet meer, maar ga je volgen!

    BeantwoordenVerwijderen