zaterdag 8 februari 2014

Nieuw tafelzeil

 Nieuw tafelzeil , hoera. Er waren scherpe blog lezers die zagen dat ik dat vorige week had gekocht.
En zij vroegen om een etui....en ik maakte dat met veel plezier.

En een tissue doos. Het zijn de zelfde producten die ik vaak maak, maar in een ander printje zijn ze erg leuk.

Ik ben stresserig ( ga dan altijd gelijk door mijn rug) Ik heb een opdracht voor een blad, en die wil maar niet van de grond komen. Ik ga dan altijd , als er een deadline in de buurt komt...hele andere dingen doen....
Zoals deze opdrachtjes hierboven , maar ook tassen en meer....Ik laat jullie er snel meer van weten.

4 opmerkingen:

  1. Leuk die opdrachten. Sterkte met je rug. En die koek is zo lekker, er liggen nog een paar stukjes in de trommel. Goed weekend, mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En nou voel ik me schuldig ;-) en maak je mij nieuwschierig naar de opdracht voor t blad, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En nou voel ik me schuldig ;-) en maak je mij nieuwschierig naar de opdracht voor t blad, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen