maandag 17 februari 2014

So sweet for my Birthday.....




Ik wilde even laten zien hoe mijn maandagochtenden er uit zien.
Want....ik mag al vanaf oktober elke maandagochtend een kadootje uitpakken. ( ik ben heel erg van de kadootjes, ben er gewoon gek op)
In juni word ik 40 , en mijn schat van een vriendin heeft in oktober een enorme doos gebracht , met voor elke week een pakje. En dan niet zo maar een pakje...nee , de leukste dingen zitten erin.
En elk pakje heeft een datum en een persoonlijk briefje erop....vooral die persoonlijke briefjes zijn te gek.
En ik denk dus elke week liefdevol aan Aria. Wat een schat, en wat een verwennerij voor mij.


4 opmerkingen:

  1. Ontzettend leuk! Dat is een waardevolle vriendin!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat geweldig om zo de week te beginnen. Super lief van je vriendin! Geniet ervan. Groetjes mariƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh wat bijzonder en wat bijzonder leuk!! Speciale vriendin!!

    BeantwoordenVerwijderen