vrijdag 7 februari 2014

Twee workshops van afgelopen woensdag

Het was een bonte woensdag,  met dit keer 2 workshops. In de middag een teambuildings uitje van de dames van het Vlietland Ziekenhuis. Een Valentijns workshops. Ik had 120 hartjes genaaid....die moesten ze vullen en daarna pimpen.
Ze moesten ze maken voor de balie maar ook voor thuis.
Het was bere gezellig, en voor mij heel leuk om eens in dat mooie ziekenhuis te komen.
We zaten naast de kamer met de couveuse baby-tjes.
 We gingen s avonds gewoon door. Er kwamen 7 dames stempels maken...en die werden mooi...Wauw.
Helaas heb ik bijna geen foto's genomen.
 Kijk eens naar dat snoepje....Wat een leukerd.

En ik werd ook nog verwend met kadootjes....( ah daar ben ik toch zo gek op) Dank je wel dames Both.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten