maandag 3 maart 2014

Hartjes, hearts for good luck

De sterkte hartjes van deze week gaan naar Nele, en naar Noa. 
Twee jonge meiden , die hun best doen om om te gaan met moeilijke dingen.
Sterkte lieve meiden
Ik maakte ook nog meisjes etuitjes.
De zilveren is mijn favoriet.
Maar de rest is ook leuk.
En hieronder ook een kleine vooruitblik , een slinger voor een bijna een jarig meisje.
Het is een echt restjes project, van mijn zeer opruimerige zus. Allemaal prachtige restjes....dat wordt mooi.
Het is mijn manier om de verjaardag van onze dame kleur te geven. Ik wil erg graag iets zelfgemaaktst geven. En deze slingers kunnen nog jaren mee...ohh die cupcakes.

1 opmerking:

  1. vandaag leuke post aan gekregen , dit vond ik heel lief , hartelijk dank en lieve groetjes uit Turnhout , Nele Luyts

    BeantwoordenVerwijderen