zondag 30 maart 2014

Hearts , hartjes

Wat een feest , als er zulke post binnenkomt.
Wauw, een vrolijk lente hart , van de hartjes swap van Studio ZAKKA

En ik bofte , want ik kreeg een hart van MIM....Mirjam
Ik voel me helemaal verwend.
En ik maakte ondertussen nog meer sleutelhangers. Ik wil eens een voorraadje gaan opbouwen.
Lijkt me een makkelijke greep , als er opeens iets te geven is.
Ik heb ook al zin in Koningsdag, dus de komende tijd ga ik wat vaker rood wit blauw maken.
Ik heb vooral zin om om half 6 op de rommelmarkt te lopen, zonder iemand ( ga het liefst neuzen in mijn eentje) en dan daarna stoppen bij mijn familie, die ook op kleedjes zitten....en dan thee leuten. 
Het zou slimmer zijn om zelf eens troep te verkopen ipv te kopen , maar nee, heb nu al zin in dat shoppen.


6 opmerkingen:

  1. Hoi Renee, ik kreeg de tip dat mijn hartje bij jou beland is. Blij dat je er blij mee bent! liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige hangers heb je weer gemaakt zeg, leuk! En heel herkenbaar je koningsdag hahhaa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij kreeg een prachtig hart zeg! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie creaties - zowel die je gekregen hebt als die je zelf gemaakt hebt. Erg leuk !!
    Groeten, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha leuk, herkenbaar dat rondstruinen op koninginnedag (raar idee dat het nu koningsdag wordt...). Ga je zelf deze hangertjes verkopen? Ze zijn erg leuk! Ik ga denk ik samen met mijn dochters staan. De oudste van de twee doet mee aan een vasten-actie voor Zip your Lip en zo kunnen we mss extra sponsor-geld verdienen.
    Wat heb je een prachtig hart gekregen!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen