woensdag 19 maart 2014

Stamp it up.....stempels dus.

Ik ben een ochtend mens, ik ben altijd vroeg wakker, en wil altijd er dan uit.
Zo krijg ik heel wat gedaan. Zo ook deze stempel ...vandaag nog een feestje voor Shane....
Maar 's avonds doe ik ook heus wel wat. 
Gisterenavond een stress opdrachtje voor Simone.
Dit heeft iets met trouwen te maken, de stempel was al gemaakt door iemand , ik moest alleen de XL versie maken. Vanochtend in de schuur , met de decoupeerzaag een houtje gemaakt....ochtend mens acties.
Deze twee kwamen gisteren onder de machine vandaan, maar ben over allebei niet helemaal tevreden.
Mirjam, van MIRRE je krijgt ze gratis mee....

3 opmerkingen:

  1. Het blijft leuk die stempels. Ik moet het snijsetje ook maar eens weer te voorschijn halen :).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk, zo'n naam-stempel! Ik moet nog eens achter zo'n setje gutsjes aan, vergeet het elke keer als ik in de stad ben.
    Ik laat je prachtige give-away eind deze of begin volgende week even zien op mijn blog. Ik heb er al veel plezier van!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Renée, nogmaals BEDANKT!!! Ik ben er helemaal blij mee en Robin ook met zijn portemonneetje!!!

    BeantwoordenVerwijderen