zondag 27 april 2014

De koningsdag

De vondst van de dag, een super groot blik, voor 2 euro.

Een koffertje nieuw, 50 cent. Het muizenhuis boek ( wie doet dat nou weg????) voor 2 euro.
En een nieuwe pip studio handdoek, voor 3 euro.....Fantastisch toch.
En dan natuurlijk een hele stapel kleding. Allemaal broeken. Ik heb nog wel eens last van jongetjes die met gaten in hun broek thuis komen. Hebben jullie vast geen last van.
Ik ben echt super blij met die broeken, allemaal 2 of 3 euro....nou , dan doe ik mee.
En een jurkje er ook nog bij voor het meisje....
Letterbak, flippers enz enz.

Zelf vind ik dit niet echt een bijster leuke blogpost maar wel een bijster leuke buit.
HOERA voor de koning.

9 opmerkingen:

  1. Nou, je hebt goed gescoord op de vrijmarkt hoor! Mooi kleurtje dat blik.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woh! Hoe laat was jij hiervoor je bed uit;)?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh wat een gave schatten heb jij gescoord !!!
    Fijne zondag verder, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw!!!! Geweldige buit!!! Dat blik is super!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk gescoord toch! Wie doet er nou PiP weg? Leuk!!

    Ik heb een gave brocante krantenbak gescoord voor weinig. Hoe blij kun je zijn!
    Blijde zusters met een streepje voor. Geniet van je vondsten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geen leuke blog? Vind m super! Wat een vondsten, het muizenboek weg, wie doet dat nou (geld trouwens ook voor de pip-handdoek) Bofferd hoor!
    groetjes
    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo zeg, leuk geslaagd! Ik vond een jas voor jongste dochter en 3 jurkjes! Blij! Het boek Het muizenhuis is helemaal leuk. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen