dinsdag 22 april 2014

Paas weekend

Dit afgelopen Paasweekend had ik een crea avondje met kinderen , 
om ze te vertellen over Gods liefde. dat was op dezelfde avond , waar ik ook het prachtige nummer hoorde, 
waar ik in de vorige post over schreef.
Het was best even druk met 20 kinderen, maar het idee was leuk.
Ze kregen er allemaal een liefdesbrief van God aangehangen, daar ging het 
tenslotte om. Als je daar neiuwsgierig naar bent, klik even HIER
Dit vind ik zo'n leuke foto om even te laten zien.
We hadden op ons pleintje een gezellige buurtochtend.
Eitjes zoeken, en brunchen met elkaar.
Ik maakte nog wat kleine dingen.
En ik ging weer eens verder met een project wat hier al tijden ligt.
De bedoeling is dat er boven komt te staan:
Ik en mijn huis, wij zullen de Here dienen.....maar dat duurt vast nog wel even.

3 opmerkingen:

  1. Je bent er maar weer druk mee Renee. Heel erg leuk.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat huis is echt mooi!!!! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een fijne dagen heb je gehad. De liefdesbrief hadden wij als poster op mijn dochter haar kamer :).
    En je project met het huisje gaat mooi worden!

    BeantwoordenVerwijderen