zondag 13 april 2014

Stempels en een hangertje

Morgen ga ik op bezoek bij iemand, wiens nieuwe huis , in grijs en zand en wit gekleurd is.
Dus ik maakte een klein kadootje.
Ik zat een hele dag op de bank met vriendinnen van vroeger.
In kleur zie je de knoopjes wat beter.
Het is een aangenaam werkje, weinig nadenken, snel succes.
En ik maakte , net vanavond,  een paar leuke stempels , 
om mijn post wat op te leuken. Dat gaat wel lukken, deze is echt te schattig.
Deze is ongeveer dezelfde maat als die met het vogeltje,  en kan er gelijk naast.
Deze is voor heel veel momenten geschikt....er borrelen allemaal ideetjes op.
En deze is meer klassiek.
Ik vind haar ook wel weer schattig....
Wat een productief avondje.

5 opmerkingen:

  1. Wat ben je toch een kunstenaar! Heel mooi dat kussentje. Maar die stempels zijn ook super. Voor al de tweede! Prachtig. Daar kun je weer veel kanten mee op groetjes mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar zal ze vast blij mee zijn😃 fijne ochtend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je stempels zijn leuk, ik heb idd ook van die postzegel stempels. Leuk mijn post er niet altijd mee op maar is altijd een succes als ik dat wel doe ;).
    En je hangertje ziet er echt super uit.

    BeantwoordenVerwijderen