donderdag 17 juli 2014

Laatste tas

Het was gisteren zoooo warm, en ik had naar mijn idee al zoveel gedaan
van de inpak lijst. Ik had ook al mijn schoonmaak lijst afgewerkt....dus 
ik mocht nog even naaien.
Deze tas ging snel en hij is echt vrolijk.
Hij is voor een van de juffen. .....ja 4 kids x 2 juffen....
1 van de tassen was niet naar mijn zin, wel een mooie tas, 
maar deze paste beter bij haar vond ik.
De andere tas ga ik verkopen op de kerk dag.

Ik was aan het eind van gisteren wel 
gaar. Man kwam laat thuis, en ik moest nog
wel wat doen s 'avonds.....dat heb ik allemaal niet gedaan...
Op tijd naar bed was het.



En nu , vandaag , begin ik de dag met een mooie spreuk.
Gevonden bij Zeeuwse mama

Ik kan het begrijpen als je de tassen serie zat bent.....soms ben ik ze ook wel zat.
Het is tijd voor vakantie.
Wie weet ben ik wel lang even stil....

2 opmerkingen:

  1. Wat mooi zeg! Mijn blog gaat ook in de vakantie stand. Geniet van de vakantie! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne vakantie! Lekker genieten. Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen