zondag 31 augustus 2014

Weer naar school

Een mooi begin van de zondag.
Deze krijt tekening, gewoon op een zwart karton, gaat hangen op de school 
van onze kinderen. Ik ben ook een slinger aan het maken 
met die bijbeltekst maar dat wil nog niet zo vlotten....
We kregen een mailtje dat er nog een etui voor Ruben in 
groep 3 moest komen. 
Het was een beetje laat die mail, dus ik moest even gas geven, maar het is 
af, en hij mag dus kiezen... ik gok op de groene voor hem.
En voor in het nieuwe schooljaar maakte ik  potjes 
om een plantje heen.
Dan kunnen ze dat morgen aan de juf geven,
en is de lege vensterbank wat gezelliger.
Thijs geeft deze aan de meester, 
dat leek me wel passen bij groep 6 , als topografie 
echt gaat beginnen. Zei ik nou groep 6?
Ahhhh mijn zoon gaat al naar groep 6.
Jaren lang gaf ik die leeftijd les....dat vond ik 
de leukste groep.....veel succes mannetje.

2 opmerkingen:

  1. Leuk die bloempotjes zo! Ook hier groep 6, het eerste topo-huiswerk is binnen. Succes met het schoolleven weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een feestje voor de school zeg, zo'n moeder ;-)

    BeantwoordenVerwijderen