dinsdag 7 oktober 2014

Als het niet zo loopt als je wilt....dan ga je haken.

Dan ligt er opeens onverwacht een heerlijk envelop vol 
kadootjes in de brievenbus. Wat een feest om die leuke dingen 
te krijgen.
Ik ben de laatste tijd bezig met 
de trouwdag van de juf.
Ik mocht een ringkussentje maken, maar 
dat viel nog niet mee.
Dit zijn 2 van de opties, maar ik heb nog 
meer kussentjes liggen....en misschien 
wil ze nog wel wat anders.
En terwijl ik voor die trouwdag  bezig 
ben liggen er nog een paar opdrachten te wachten.
En daarbij ging het erg moeizaam.
Draad wat steeds brak ( ik heb altijd die van de 
Hema, maar misschien had ik een slechte variant)
En er ging nog zoveel mis, dat ik er moe van 
werd. Het moet bij mij altijd een beetje
vlotjes lopen, want anders dan word ik zoooo 
zeurderig. 
Dus ik pakte maar een ander projectje erbij...
Een boodschappen netje.
Gewoon dom werk, heerlijk voor bij de tv.
En het super goede patroon komt van

Veel succes ermee, mocht je dit ook oppakken.

2 opmerkingen:

  1. Oja, balen hé, dat je dan iets hebt liggen en dat het dan niet lukt! Gelukkig is er altijd nog een haakwerk ;-). Ga eens kijken naar het patroon, wie weet kan ik dit.
    groet, Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is inderdaad balen.. ik heb dat ook wel eens, draden die vastlopen, breken, spoeltjes die dan altijd net op zijn (als je nog een paar cm moet..). Soms moet je dan maar gewoon stoppen en de volgende dag weer fris beginnen..

    Een mooi haakprojectje heb je opgepakt! Die heb ik opgeslagen om ook eens te maken.

    BeantwoordenVerwijderen