zaterdag 25 oktober 2014

Dierentuin deel 2


Dit zijn de diertjes die hier in huis rondsjouwen.
En hoewel wij gek op diertjes zijn....wil ik alleen de Sleich dieren
in huis. Die zijn zoveel mooier dan alle andere diertjes.... 

Als ik bij de krinloop een zak met diertjes zie liggen
hoop ik altijd dat er een Sleich diertje in zit.
En dan blijven er heel vaak deze over.....

Vanochtend deed ik vlak voor het feestje
nog een snelle actie.
Lint , hamer, en spijkers.
Een dieren ketting zou het worden. 
Maar de dikke spijkers gingen niet in dat plastic....
Oeiii stresss, waarom had ik dat niet eerder gedaan?
( ik lag gisteren al te snurken vanaf half 9, de vakantie
was toch wel vermoeiend....) 
Ik vond nog ring haakjes.....
in mijn immer grote voorraad spullen duikt dit 
ook wel eens op ...Wat heerlijk als ik dat zelfs weet te vinden.
En lint...ach ...daar kan ik ook wel wat van missen. 
En dus die draaide ik erin, en zo had ik 10 minuten
voor dat de kids kwamen nog iets om in 
die portomoneetjes te stoppen.

En er zijn zoveel snoepjes te vinden met dieren.
Ik heb me in weten te houden en alleen 
een zakje met 3 berekoppen meegegeven.
oooo wat een feest op de zaterdag. 

4 opmerkingen:

  1. Super leuk gedaan...! Te gek voor die kids... Groetjes Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gaaf!
    Je crea-talenten blijven me verbazen! #mooimens

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee, zo'n dierenketting! Herkenbaar, die lastminute-stress. ;-)
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen