woensdag 8 oktober 2014

Voor een trouwkadootje

Heb je ooit zulke mooie kleuren op mijn blog gezien...???
Gewoon een heleboel zachte grijs tinten op een rij...

Een tas rolde onder de machine vandaan....
Bij de Zeeman had ik deze twee losse theedoeken gekocht...
want : lekker stevige stof en voor 1,29 per stuk...tja dan kan het he? 
En ik maakte een tas zoals ik altijd doe.
Deze tas pakte alleen een beetje breed uit...dus ik maakte er een vouw in.
Niet heel goed te zien, maar tussen de hengsels deed ik iets samenvoegends.
Mooi thema ...ivm het trouwen.
De tas, met label Van Renee, maar eigenlijk ook 
van Zeeman...is voor Petra, die as vrijdag gaat trouwen.

En zij komt in Barendrecht wonen....dan moet je
toch op z'n minst een shopper hebben....zeker in 
ons leuke plaatsje....
Bovendien kan ik er dan ook alvast wat ingooien.

Fijne dag lieve Petra.

Tja, en deze wilde ik even delen...
gewoon om te lachen.
Een zoon in groep 3 , die echt leert
lezen en schrijven....ik geniet zo hiervan.
Kus voor jou , mijn lieve Ruby.

5 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige tas met dat mooie printje erop. En dat van een theedoek.
    Oh en groep 3 is zo leuk, daar leren ze nu zo veel. Mijn dochter is nu ook volop bezig :-) .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke tas en ik vind die handdoeken ook leuk om in de keuken te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie tas! Ik zoek zulke rustige stof, maar dat is echt een uitdaging, dus mocht je nog tips hebben! Groetjes Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die tas is mooi! Gave stof! Moet wel lachen om je zoon: hier heeft jongste dochter deze week haar eerste woordjes leren lezen (zit nog wel in groep 2, maar heeft een behoorlijke interesse voor lettertjes). Je raadt natuurlijk al welk woord hier bij zat!! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen