donderdag 25 december 2014

JOEHOE, nieuw zeil

JAAAA, weer nieuwe printjes zeil...
en wat een toppertje..
Mijn handen jeukten om er wat mee te doen.

Terwijl iedereen misschien wel aan het diner zit, 
of al begonnen is met gourmetten, zit ik lekker te naaien en te bloggen.

Misschien wel gek, maar het was vanochtend mooi in de 
kerk, een prachtige dienst.
En nu hebben we een heerlijke
film aan staan, dus ik naai hier en daar wat...
en wij eten wat later vandaag.

Ik zie meer bloggers het doen....er zijn vast ook wel lezers.
die een beetje relaxen deze dag.....kijk gewoon mee...

Het is echt zo'n lief printje van Kitch Kitchen.
Gekocht bij  FABRICATI
in Rotterdam.
Mijn vaste adresje voor goed zeil. 
Dit kleine make-up tasje ( of haakpennen tasje of etui, of ...)
maakte ik voor MIRJAM
mijn lieve creatieve buurvrouw/vriendin die jarig was.
Kijk eens in haar webwinkel...ze maakt de leukste dingen. 
Dit zeil is weer heeeeeeel anders dan dat rustige zoete bloemen zeil 
van hierboven.
Dus ook heel andere hengsels, (riemen van de Xenos)
en een andere stof aan de binnenkant. 
Ik vind dit ook helemaal te gek. Het typeert me...
een hang naar beide kanten, en een plezier in het maken
van die twee heel verschillende smaken.

De tasjes heb ik deze keer helemaal niet versiert
 met kant en lint en hartjes ofzo.
Ik denk dat het zo goed is.

En nu gauw verder, een vriendin is bevallen....
en dat kadootje moet ook af.

Allemaal nog mooie dagen gewenst.
(mijn mijmeringen over het woord " Vredevorst "zal ik 
maar voor me houden, deze blog is daar niet voor denk ik )

5 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze mooi!! Ik Zou er zo eentje kopen van je!! Fijne naai / kerstavond nog!!
    Ps en leuk blog heb je!! Ik volg je nu via bloglovin!! Leuk als je ook een keer bij mij komt lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke zeiltjes!! En heerlijk zo met de kerst aan de freubel! Hier ook heerlijk wat blogs lezen en haken na het kerstdiner. Fijne avond nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb zo tussendoor wat gezellige spulletjes afgemaakt, waar ik net niet meer aan toe gekomen was voor de kerst. Twee flessen die ik met gesso bewerkt had en waar ik nog wat op wilde plakken. En ondertussen nagenieten van de kerstdienst. Ik had wat willen haken, maar daar kwam het niet van met alle kinderen die langzamerhand binnen druppelden.
    Ik heb hier nog steeds een envelop liggen met jouw adres voor kant wat ik je toe wilde sturen. Ik hoop de komende dagen tijd te maken voor 'dat-zou-ik-nog-doen'-klusjes. ;-)
    Fijne dagen gewenst, groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh vooral die tweede vind ik een mooitje. Ik hou nu eenmaal van felle en vrolijke kleurtjes, leuk zo met die regenboog riemen en die vrolijke binnenvoering. Heel veel plezier nog vandaag! Warme kerstgroetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen