zaterdag 11 april 2015

Gymtasjes....

Ik maakte nog een paar rugzakjes, gymtasjes.
Allemaal voor die verkoop...Soms denk je wel 
eens...hoeveel is er nodig. Wat zal goed lopen?
Wat niet?

Het is wel prettig werken. Recht toe recht aan naaien.
Helemaal als het van die vrolijke kleuren zijn.
Ze gaan 7,50 kosten.

Ik ben ook begonnen aan een vakantie werkje.
Ik heb mega veel bolletjes katoen liggen...maar daar doe ik niks mee.
Dus ben ik aan een omslag sjaal begonnen voor onze dochter.
Daar kan ik dan in Italie ( whoe hoe over 2 weken ) 
mooi mee verder. We moeten namelijk een heel eind rijden...
dus dan weet je wat ik aan het doen ben.
Of het mooi wordt...tja,....we wachten het af.



2 opmerkingen:

  1. Leuke gymtassen. Altijd handig! De omslagdoek wordt prachtig. Deze winter had ik bijna dezelfde gehaakt van grijs. Bijna versleten, zoveel gedragen. Er komt zeker een zomer variant! Groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super leuk. Die omslagdoek begint er al mooi uit te zien. Ben zelf bezig met 2 omslagdoeken, 1 voor mijzelf (die bijna af is) en 1 voor mijn moeder (die haak ik stiekem voor of Moederdag of haar verjaardag, ligt eraan of ik hem op tijd af heb). Leuk dat je naar Italië gaat, ik ga over 3 weken. Waar ga je naartoe? Ik ga naar het Gardameer! :-) Fijne avond!

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen