woensdag 22 april 2015

Koningsdag slinger

Met de materialen van Lennie Flennerie maakte ik een klein maar fijn 
koningsdag slingertje.

Ik heb de houten puntjes gekocht bij de Wibra. 6 voor 1 euro.
Ik plakte daarop de Colourpad van Lennie Flennerie.
Die zijn er in meerdere kleuren....en oranje was mijn keus.

Dat colourpad is soort tweezijdig plakkende dikke laag. 
De ene kant ging op het hout, de andere laag...daar plakte ik de stofjes op.
Even aan de rand bijknippen en dat is het.
Ik sneed er met een stanley mesje doorheen, en duwde daarna het 
lint door de opening.

De kleuren maken mij heel vrolijk. 
Maar ik maakte het nog wat meer af.

Met een andere materiaal, nl de Stick on, zorgde ik dat de 
hartjes er op kwamen.
Gewone zelfgeknipte oranje hartjes van vilt.

Ik probeer met het materiaal wel zuinig te doen.
Zo passen er meer hartjes naast elkaar. 

Op het laatst als de hartjes plakken , dan knip je het laatste
randje weg, en dan kan je het op de vlaggetjes plakken.

En dan is de slinger helemaal klaar.

Wij zitten ergens anders , met koningsdag
maar ik heb al een rommelmarkt gehad 
afgelopen zaterdag, dus ik ben blij.

Fijne koningsdag gewenst.

10 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijk en schattig vlaggelijntje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijk en een echt Hollandse vlaggenlijntje, fijne Koningsdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gemaakt!
    Maar je kan ook de lijmpot gebruiken voor je hartjes op te plakken,veel goedkoper!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk Renee!
    Fijne koningsdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, snel ff naar de Wibra! Kan nog net voor Koningsdag :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel erg leuk!! goed idee ook, word er vrolijk van! misschien ga ik ook nog even naar de wibra :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superleuk slingertje is dat zo geworden. Zag ze hier ook liggen bij de Wibra ;).

    BeantwoordenVerwijderen