vrijdag 17 april 2015

Tas met een ruimteschip er op.

Ik kocht een tas bij de Hema,( 3 euro , maak me gek) 
 met het oog op 
onze aankomende vakantie.

En met de Stick on folie van Lennie Flennerie begon ik de tas
een beetje mooier te maken.
Als eerste een H op de ene kant.
Voor Hage , onze achternaam.

Toen zocht ik een plaatje op internet van een raket.
Een soort ruimte space shuttle...
Ik tekende het op de achterkant van 
de Stick On. Dat is zo makkelijk.

Ik knipte het uit , en haalde de ene laag eraf.
Dat legde ik op de Lennie Flenneri stof.

En toen hoefde ik alleen nog maar de 
andere laag eraf te halen , en het zo 
op de tas te plakken.

Het geheel is een vrolijke jongens tas
geworden, zodat ze kunnen gaan douchen 
op de camping , en al hun spullen 
er vrolijk in kunnen stoppen.

Ik heb ook een roze variant in gedachten...
dus wordt vervolgd.

5 opmerkingen:

  1. Jij hebt van deze simpele tas echt iets speciaals gemaakt. Ik ben benieuwd hoe de roze variant wordt.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf Renee! De fam. Hage loopt er weer tip top bij op de camping.

    Ik zie een Lennie workshop komen :-)
    Volgens mij is dat echt wat voor mij. Gauw resultaat en leuk spul :-)

    BeantwoordenVerwijderen