donderdag 7 mei 2015

Stempels en meer

We kwamen gisterenavond terug van een heerlijke vakantie.
Wat hebben we het goed gehad in Italie.

Maar het is toch ook zalig om weer terug
op je vaste plekje te zijn.

De naaimachine had ik een grote beurt laten geven, 
manlief haalde die vandaag gelijk weer op....
En ik naaide er gelijk weer vrolijk op los.
Tussen de wasjes door komt er zomaar weer vanalles af..

Mijn lieve tante Henriette werd weer oma.
Van een klein lief meisje dat LIV heet.
Als verrassing maakte ik deze stempel.
( in een zakje naar het idee van Tante Jacq )

Dan mag zij die gaan geven aan het kleine meisje.

Ik won een naai boek....JAAAA , ik won eens wat.
En wat een feest omdat thuis te krijgen....wauwiiii
Ik ga mijn best doen...Bedankt voor de prijs.
Ik won het bij Esther...het is de moeite waard om 
daar eens even te kijken.

En zo ging ik ook gelijk aan de slag voor een verjaardag.
Wat heerlijk om toch zelf vanalles te kunnen maken.

Wat ik in Italie maakte laat ik ook gauw zien hoor...
en nu snel weer verder met de naai...
Ik heb een nieuw stofje wat roept....


1 opmerking:

  1. Oh wow super toch dat je dat boek hebt gewonnen! Heel veel plezier ervan. Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen