maandag 20 juli 2015

Caravanity, pimp je caravan

Gisteren was het zondag, en dan kan ik altijd zo lekker naaien....
de kinderen hebben speelmaatjes uit de kerk meegenomen en mijn 
man wil alleen maar zijn boek.....Ideaal dus.

En toen kwam er opeens een golfje van actie.
Ik heb die golfjes best heel vaak.....meestal luister ik er naar.

Er was het besef dat we over 2 weken de caravan voor de deur hebben staan.
Die caravan hebben we voor 1 euro gekocht van mijn ouders....die een 
nieuwe hebben gekocht. En met de 25 jaar die het caravannetje 
oud is , heeft die dus wel een opfris beurt nodig.

Ik dook mijn restjes doos in . Die restjesdoos is een soort 
nooit oprakende voorraad, en het enige wat je er van kunt maken
is vlaggetjes....te veel kleine lapjes......

Door de restjes heb ik gelijk de kleuren van de oppimp actie bepaald.
Echt bekleden ga ik nog niet....even eerst een weekje erin slapen.

Ik was geinspireerd door de vlaggetjes van 
willemien...je weet wel, die mij zo verwende vorige week.



4 opmerkingen:

  1. Dan hebben wij gisteren allebei vlaggetjes zitten maaien ;-). Hang je ze in je caravan?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spannend, ben heel benieuwd hoe het eruit gaat zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lijkt me supergezellig! Zo'n droom heb ik ook nog. Maar weet niet of dat ooit gaat lukken met een caravan... veel plezier alvast!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Want top om de caravan van jouw ouders zo over te nemen. Leuk idee om te beginnen met gezellige vlaggetjes. Dat vrolijkt de caravan lekker op.
    Zit je eeenmal lekker in de caravan, dan kom je vast op meer leuke ideeën.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen