woensdag 22 juli 2015

Nog meer rood, roze , groen.

In hetzelfde kleur thema  Rood, roze , groen .....
ben ik nog even doorgegaan.....Een grote mand....en een plantenpotje.
Die "mand"is altijd een beetje puzzelen.
Maar als dat dan lukt is het zo leuk.
En deze foto is van een soort opberg ding.
Anders kan ik het niet noemen.
Een tissuedoos onderin en dan een soort vak bovenop.
Maar hoe ik het ga bevestigen , dat weet ik nog niet helemaal. 
Daar wacht ik even mee tot de caravan er echt staat.

Dan wil ik nog een lampenkapje doen en een kussentje...
maar eerst maar eens kijken of dat past.

1 opmerking:

  1. Super leuk Renee!! Dat wordt glamperen ;-) en t opbergding: misschien van die metalen ogen inslaan en dan met een band of koord bevestigen? Ik zie de tandenborstels en tandpasta er al in zitten..super handig!! groetjes! Lisa

    BeantwoordenVerwijderen