zondag 30 augustus 2015

Kamer wissel

Het is een beetje rustig op mijn blog. Niet zoveel actie als er meestal is.
Ik ben druk om de kamers om te gooien....of in 
ieder geval , dat aan het voorbereiden.

Over een week is onze zoon Mees jarig...
En aanstaande week ga ik , met mijn man.....een eendagsproject doen, om 
die roze kamer om te gooien naar een stoere jongens kamer.
Je kent het....Bed kopen bij Ikea , muurtje verven , kasten verschuiven en 
de inhoud wisselen.....Het zou moeten lukken in een dag...
maar het is dus wel afscheid van sommige items....

Dat dus het junior bedje en de commode weg gaan, 
dat gaat me wel even aan het hart...maar het ruimt ook wel 
lekker op. Gisteren heb ik al gordijnen zitten naaien...
wat een drama klus is dat.
Terwijl het gewoon Ikea gordijnen waren , die alleen maar 
aan elkaar moesten , en korter moesten...dus niet zo moeilijk......

Ik maakte ook een houten vis even wat anders.
Een klusje tussendoor.
Lennie-flennerie heeft een nieuwe collectie stoffen...
die wilde ik graag eens uitproberen.

De Stick on op maat geknipt, en de nieuwe stof er daarna op.

Dan krijg je een heel ander effect , dan alleen dat houten visje.

4 opmerkingen:

  1. Kleine kinderen worden groot en dat zie je ook aan hun kamers. Het is even een klusje en zeker het naaien van gordijnen. Maar na de metamorfose heb je vast een hele blije zoon.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yes, snap het maar al te goed, voorgoed afscheid nemen van die kleine spullen is heftig. Maar een kamer omturnen is ook super leuk! Wat stoere items erin, een nieuw dekbedovertrek doet al wonderen en een stoere wandlamp...dan ben je al een heel eind. Succes de komende week! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, dat afscheid... ik ben de kinderstoel zat en die grote autostoel en vind het heerlijk alles op te ruimen, maar dat die eerste vier jaar al bijna om zijn, pff dat is wel even slikken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om dat visje te zien! Ik maakte gisteren iets soortgelijks. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen