maandag 3 augustus 2015

Nog wat voor de caravan

Vandaag gaan we weg met onze sleurhut...onverwachts vroeg
want mijn familie is daar al....en die melden dat het plekje al vrij was.
Dus toen moest er opeens echt gas gegeven worden.

Het is altijd zo'n puzzel met het inpakken....
Wel laarzen, geen laarzen.
Wel een extra dekbed of niet?
Een zwembroek of twee?

En 's avonds laat maakte ik mijn vlaggenlijn voor in de caravan af. 
Er moesten nog 14 vlaggetjes bij.

Ik maakte ook nog een kussensloop extra. 
De roze onderkant was een basis kussen van 1,50 bij de Hema.
Dat liet ik  niet liggen. Zowieso kan ik weinig aanbiedingen laten liggen.
Ik ben vanalles wezen kopen, dekbed hoezen , handdoeken, en het was 
allemaal zo goedkoop...

Het roze hoesje kreeg een top laag van rode stip en groen.
Behoorlijk bont moet ik zeggen.
Afgelopen week waren we nog in het Streekmuseumkrimpenerwaard
Daar zijn we al eerder geweest, en met de jeugdpaspoorten gingen 
we er weer gratis in.

Het was weer een feestje.
We doken terug in de tijd van rond 1900/1920
en we werden verrrast met een perfecte rondleiding 
voor kinderen. Kort, en boeiend.
Een aanrader.



3 opmerkingen:

  1. Fijne vakantie! Goede reis en weer heelhuids thuiskomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Neet te laat om je uit te zwaaien :). Jouw vlaggen en kussensloop zien er vrolijk en zomers uit. Ik hoop dat jullie vakantie net zo gezellig wordt als het uitstapje naar het streekmuseum.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen