zaterdag 22 augustus 2015

UILTJES als bedankje

In de vakantie maakte ik, op rustige momenten, 
deze vilten uiltjes. Als sleutelhanger voor de dames.
En deze , wat eenvoudigere leren sleutelhangers, met uil.
Deze waren voor de mannen.

Onze oudste zoon ging op scouting kamp.
En het thema was Harry Potter.
Hoewel ik een groot fan ben van de boeken, ben ik een 
tegenstander van de film. 
Ook vond ik het wel heftig voor kinderen van 10.
Maar goed, ze hebben de film niet bekeken en
het sprookjes achtige thema kwam goed tot zijn recht .

In de bossen van Putten hebben ze een week lang van alles gedaan.
De leiding , 8 man voor 18 kinderen is geweldig.
Ze nemen allemaal een week vrij om onze kinderen te vermaken.
Dat is zo aardig van ze.

Dus ik maakte kleine bedankjes.
Wat een toppers die leiding.

En natuurlijk moest er ook nog worden getracteerd.
Thijs gaat nu van de scouting af.
Jammer, maar hij wil al 4 jaar op voetbal...
en dat gaat maandag beginnen.

Wil je ook op scouting in Barendrecht?
Dit is een water scouting, kijk eens op 
Scouting is echt een aanrader...onze andere twee jongens 
blijven gelukkig wel op de scouting.


3 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je dat hebt gemaakt voor de leiding. En prachtig ingepakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Renee,
    Nog ontzettend bedankt voor je uilje!
    Het is haast zonde om aan mijn sleutelbos te hangen. Echt zo leuk!
    Uiteraard is het jammer dat Thijs weg is (en stiekem missen we hem ook wel een klein beetje), maar gelukkig hebben wij Mees nog bij de dolfijnen. Alsnog bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen