dinsdag 18 augustus 2015

Vakantie tijd


Vakantie tijd ...op een heerlijke camping vlakbij het strand.
Met mijn ouders, mijn zus en haar gezin, 
met nichten en hun gezinnen. Tantes in de buurt...
Gewoon gezellig....


En dat in de opgepimpte caravan.
In alle eerlijkheid moet ik zeggen dat ik de
bekleding van de kussens nog even uitstel.
En dat het geheel van de oppimp acties wel mee viel.

De caravan is zeer goed bevallen...hier zitten we om half 11 nog
een spelletje te doen, omdat het buiten zo erg regende. 

Ik zat heel regelmatig mijn kleedje door te pitten.
Allemaal mensen die langsliepen....praatje hier praatje daar.
Kinderen die nog nooit gezien hadden dat er iets als handwerken bestaat.

En een dochter die het kleedje, 
bedoelt voor thuis op de bank 
gewoon inpikte.


Het alleen al achter haar aan zitten op 
zo'n camping veldje.....geweldig wat een lol.

We hebben goed weer gehad 
en vooral genoten van elkaar.

Wat is het leven makkelijk op zo'n camping.
Het was bijzonder aangenaam, om meerdere
redenen.
Vol goede voornemens en plannen gaan we
het nieuwe seizoen weer in.

Nu nog effe de was......













2 opmerkingen:

  1. Hai Renee, super dat jullie het zo heerlijk hebben gehad.
    De caravan zag er heel gezellig uit!
    Succes met de was!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, de eeuwig terugkerende was... :-) Fijn dat jullie het goed hebben gehad. Kinderen die nooit gezien hebben dat er iets als handwerken bestaat. Klinkt mij bekend in de oren. Ik heb al wat kinderen leren breien en haken, omdat hun moeder het niet kan. En dan zijn ze vaak zo nieuwsgierig!

    BeantwoordenVerwijderen