woensdag 25 november 2015

Brugge en een oud kussen




Afgelopen weekend was ik in Brugge.
Elk jaar gaan we daar heen met 6 meiden 
om als familie een leuke tijd te hebben.
Dit keer was het een druilerig weekend , en we hadden 
ook een baby mee, dus het was vooral heel veel thee drinken en 
binnen zitten en kletsen.
Brugge was prachtig, en al helemaal in de kerstsfeer...zo sfeervol.
We zijn eerder naar huis gegaan om afscheid te nemen 
van onze oma van 98 . En hoewel dat een eerder afscheid van 
Brugge betekende , was het ook mooi om gezamelijk 
naar oma te rijden. We waren er om 5 uur en ze is om 8 uur 
overleden. Een verdrietig moment , maar voor haar geweldig.
Ze wilde zo graag naar God toe.



Alles staat dan wel in een ander licht.
Deze week rijden we wat op en af, maken ons klaar 
voor een begrafenis en tussendoor doe ik wat creatiefs.

Dit kussen maakte ik met allemaal oude lapjes.
Wel op een basis van een nieuw hoesje bij de Karwei.
Kringloop lapjes, lapjes van tantes, en meer van dat 
soort krijgertjes, alles naaide ik erop. Dit kussen is voor een van de meiden 
uit Brugge...die houdt nogal van het oude spul...en zij was jarig geweest.
Het was nogal een klus, alles uitvogelen, toch maar alle
lapjes omzomen...daarna dat kantje erop....
maar ik ben blij met het resultaat.

Vandaag is een rustig dagje, ik heb een soort vast zittende schouder, 
met veel pijn erbij, 
en dus doe ik niet zo veel...een beetje 
dit en een beetje van dat...
en dus ook een blogje schrijven.

Tot de volgende keer.


2 opmerkingen:

  1. Sterkte met je schouder en het afscheid nemen. Vind 't hondje erg schattig!
    warme groet, Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hondje is schattig. Hoe is het gegaan, de begrafenis?

    BeantwoordenVerwijderen