vrijdag 4 december 2015

Sinterklaas


De andere surprises , waar we in dit huis mee worstelden....
dat waren een atletiek baan, en een ninja lego poppetje.

Het was niet bepaald een rustige week, 
met 3 surprises. En ik heb er heus wel een 
beetje op zitten schelden....
Maar het blijft toch een van mijn favoriete kinder feesten.
Natuurlijk hoort pepernoten bakken er ook echt bij.
Sommige kinderen eten vooral het deeg op.
Anderen boetseren er een heel mooi rondje van.

En onverwachts gingen mijn man en ik naar de film.
Overdag , wat een ongekende luxe.

James Bond was niet mijn keuze , maar ik moet zeggen....spectaculair 
was het wel...bere spannend zeg maar.
En de giller....
we moesten 5 minuten voor het einde weg...want anders zouden de 
kinderen voor een dichte deur staan.
Dus , tja, nu weten we nog niet hoe het afloopt.
We voelden ons net tieners.....wat een grap.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten