zondag 17 januari 2016

Handletteren

Ik vind het leuk om deze twee naast elkaar te zien...
Het is dezelfde tekst uit het bijbelboek Job 9:10

Maar voor mij is de plaat aan de rechter kant toch wel mooier.
Ik ben aan het oefenen voor een workshop die ik ga geven.


Dit is ook een oefening.
Gewoon voor bij ons thuis, we waren in oktober 12 en een 1/2 jaar
getrouwd....maar zoiets als dit had ik aan vrienden gegeven...
Toen besefte ik dat ik ook zoiets aan de muur wilde hebben.
Want dankbaar zijn we.

1 opmerking:

  1. Handletteren is weer helemaal in. Op instagram kwam ik de afgelopen dagen prachtige voorbeelden tegen. Wat je mooi vindt hierbij is heel persoonlijk. De een houdt van afwisseling en beweging, dan ander gaat meer voor strak. Goed om dezelfde tekst zo naast elkaar te laten zien.
    Het bordje voor aan de muur is ook een mooi idee.

    Succes met voorbereiden van de workshops, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen