zaterdag 23 januari 2016

Van alles wat

Dat ik iets minder aan het bloggen ben, dat komt vooral door het
werken. Als ik dan weer een tijdje 2 dagen per week bij de kleuters
sta, dan is mijn aandacht meer daar te vinden...dan bij het bloggen.

Hierboven de vilten muisjes , die ik maakte voor
in de klas. Het is een muizengroep, met veel muizen
verhalen....en deze muizen wonen in het magazijn van de
supermarkt...ze wonen in lucifers doosjes en ruimen 's nachts 
de winkel een beetje op...en ze beleven er avonturen.

Ik maakte van de restjes een paar slabben, er zijn er al weer 3 weggegeven.

Een toilet tasje afmaken...en tja......
Een nieuwe lapjes deken in wording.

Ik had er opeens gewoon weer zin in.
Heb er niet eens een doel mee, maar het is vooral 
ook restjes verwerking. Ik ga mijn best doen, om 
echt niets nieuw er bij te kopen. Ben benieuwd of 
dat dat gaat lukken.

Voor de workshop ben ik nog steeds aan 
het oefenen. Dit bord hangt bij ons in de wc.
En dit was een opzet om een kaartje te 
maken, maar vooral weer , om 
te oefenen....We komen er wel.
De workshop voor handletteren 
die zag je in mijn vorige blogpost.



3 opmerkingen:

  1. Lijkt me best lastig dat handletteren maar je kunt er veel creativiteit in kwijt. En wat een lieverds, die muisjes!! Nu maar hopen dat ze niet aan alles knagen wat ze in de winkel tegenkomen....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Handletteren vind ik echt heel mooi. Je hebt al mooie teksten laten zien!
    Gaaf die piepkleine muisjes...wat zal het gezellig zijn in de klas!

    BeantwoordenVerwijderen