maandag 22 februari 2016

Een bijzondere avond

13 Dames waren verzameld....ze kwamen overal 
vandaan. Het was een bonte verzameling met lieve christen zusters.
Wat een geweldige avond om elkaar te ontmoeten
Een begin te leren van het handletteren.
Te leren over zending en opvang van Christelijke Kurden.


En dat alles onder het genot van een lekkere high tea.
Losse thee, theebloemen ( een wonder)
en bijzonder veel lekkers.

Als je dan uit je drukke dag in een heel andere
wereld stapt  ( want zo voelde het voor mij)
dan word ik vanzelf  vrolijk door allemaal 
nieuwe mensen.

En als de spreuken dan inspirerend zijn,
of zelfs even je hart raken...en je een traan gewoon 
onderdrukt ....dan voel ik me 
een rijk gezegend mens.


De creativiteit van anderen inspireert me, 
en ik krijg gelijk zin om mee te gaan doen...
dat kan natuurlijk niet....

Dit was/is een regel van een lied, 
wat ik vervolgens maar niet uit mijn hoofd kreeg....
nou , Lieneke, het is niet erg om zo'n lied steeds 
in je hoofd te hebben. 
Ik kreeg wel 3 kadootjes....
geweldig vind ik dat....
ohhh daar kan ik dan echt van genieten.


En lang niet iedereen had een mooie spreuk afgemaakt.
Lastig om in te schatten wat dat voor tijd kost....
Maar iedereen wilde wel thuis het afmaken 
en ik heb al foto's binnen gekregen van de resultaten.

Een bijzondere avond, met bijzondere mensen.
Ik doe het graag nog eens.

3 opmerkingen:

  1. leuk Renee, en wat ziet het er mooi uit!
    Ik had er ook graag bij willen zijn, maar had teveel avondjes gewerkt en was uiteindelijk ook ziek. Misschien een volgende keer.

    BeantwoordenVerwijderen