zondag 21 februari 2016

Workshop rits tasjes

De workshop voor het goede doel....
Naaien van ritstasjes......
Helemaal leuk dat er ook dames kwamen die ik totaal 
niet kenden. En hoewel ik veel intentie tot aanleren had....
was dat eigenlijk niet nodig....alle 3 hadden ze amper hulp nodig.

We hebben geweldig gelachen , over perfectionisme en het dus 
laten doorlopen van de print....wat een goede actie.

Mooie rits tasjes werden er gemaakt.

En iedereen ging met leuke zelfgemaakte 
spullen naar huis.

Ik word altijd heel trots op mijn workshoppers
als ze zoveel moois maken.

Ik kreeg als verrassing ook nog een 
zelfgebakken brood....dat was een verwennerij.
En toen ik dat in de ochtend wilde gaan oppeuzelen 
toen bleek dat ik de hele nacht een kaars had laten branden.
Oei...dat liep gelukkig goed af.
Dames...dank voor de heerlijke avond.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten