donderdag 28 april 2016

Swap swap

Het zijn goede tijden bij ons in de familie.
Er zijn weer twee kleine baby's waar je uitgebreid 
mee kan knuffelen en kroelen, zonder dat je over luiertassen
en nachtvoedingen hoeft na te denken.
Gewoon ongestoord knuffel plezier.
Deze Kyra is te mooi...en dan zou je Hugo 
eigenlijk ook eens moeten zien.

Afgelopen week deed ik mee met de Instagram Swap .
Dat is een ruil ( swap) van kadootjes. Je krijgt een naam van een 
totale onbekende, en dan ga je , op basis van de foto's een aantal 
kadootjes maken. Ik heb al een aantal keer meegedaan, en ook
deze keer was het spannend. Je weet niet altijd zo veel van 
iemand, zelfs niet met veel foto's.
Ik maakte een zwart wit ingepakt pakketje....wat er in zit was gekleurd en bont.
Allemaal pakjes op maat hoop je dan.

Ik zelf kreeg zeker een pakket op maat terug.
En daar had iemand echt heel erg haar best op gedaan.
WAUW 

Dit is dan zo'n grappig berichtje waar ik erg vrolijk van word.

Prachtig ingepakte kadootjes met leuke stickers en mooie
versieringen , leuke briefjes en strikjes.

Deze lieve meid had er echt heel erg haar best op gedaan.
Van alles wat, maar dit schilderij was wel het mooiste... 
Mocht je het lezen Romana...DANK

En toen was het Koningsdag.
De dag dat ik het liefst van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat 
van kleedje naar kleedje loop.

Ik was om 6 uur, jaja in de ochtend, al in Ridderkerk, en ik 
had me daar toch weer een buit.

Allemaal Donald Duck pockets voor de jongens...
we gaan morgen lang rijden en dan is dit wel een handige 
voorraad.


Mooie kleding maar vooral ook de boekje.
Zie je ze liggen....het zijn de boekjes van de Kijkbijbel van Kees de Kort.
Ik heb zelf de serie compleet, maar ik zoek ze overal 
om daarna te geven aan een vriendin.
Zij heeft boeken vertaalt in een taal van Papoea Nieuw Guinea, 
via Wycliffe zending...
en zij plakt die tekst over de Nederlandse tekst. 
En zo leren ze daar , ver weg, zowel lezen als schrijven 
als ook het evangelie....

Mocht je dus nog boekjes hebben liggen, of 
ze eens tegenkomen....bij mij kan je ze kwijt, 
en dan eindigen ze uiteindelijk ver weg voor een goed doel.

Ik had ook nog een hoop nieuwe lego.
Ook voor in de auto naar vakantie.
Het is dan voor 6 euro te koop, alles in een koop....
en ik denk dan ....dat wordt een rustige rit

Wij reizen wel vaker ver met de auto....dat kunnen onze 
kinderen heel goed. Zonder van de kleine tv tjes....
gewoon een luister boek voor de familie in de cd speler en lekker
naar buiten kijken...en af en toe een leuk klein kadootje.
Dan spelen ze daar op vakantie ook nog mee.....

Maar nu moet ik gaan poetsen en inpakken, we krijgen in de
week dat we weg zijn nog mensen in ons huis....dus wil ik 
het schoon achter laten....maar er is wat achterstallig onderhoud....
vandaar....Fijne vakantie....

3 opmerkingen:

  1. Mooie buit!!
    Heerlijk op vakantie, ik wens je een mooie week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie buit!!
    Heerlijk op vakantie, ik wens je een mooie week!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk he dat struinen...ik had minder mazzel...niets.
    Voor morgen...fijne vakantie en een rustige reis!

    BeantwoordenVerwijderen