zondag 29 mei 2016

Sterretjes

Afgelopen week vierde de juf van onze jongste haar verjaardag.
En omdat ze in die klas het Thema  Pizza hebben, werd het een pizza pakket.
Ik deed mijn best op een recept voor het deeg. 
Daarna pakte ik bloem en gist in en deed ik een celofaantje om
de tomaatjes , champignons en de kaas.
Met een blikje tomaten puree en een ui was het opeens een
vegetarische pizza. eet smakelijk lieve juf.

Op diezelfde school was het feest want er was goud verdiend
met de TSO ( tussenschoolse opvang)
Ik mocht een goude vlag maken.
Het skai leer is een beetje lastig  om te naaien, 
want er zit wat stretch in .....
Dus ik naaide de vlaggetjes op een correspondentie kaart
En daardoor bleef alles strak en netjes.

Van de kerst had ik nog gouden sterren 
en hup , zo was de nis weer eens gevuld.
Blijft een moeilijk hoekje om te maken , 
maar de eenvoud van deze keer bevalt me wel.


Eenmaal in de sterren ...schoot ik thuis ook nog een paar 
sterren in de lucht....nee hoor. Ik ging helemaal los op
zwart wit in pakken.Waarschijnlijk door de swaps waar ik aan
heb meegedaan...maar inpakken blijf ik geweldig vinden....
Dus deze 3 pakketjes voor jarige mensen , verhuisde mensen 
en als bedankje mensen....die maakte ik met veel plezier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten