zondag 8 mei 2016

Vakantie maaksels


Zo'n weekje vakantie , aan de Middellandse Zee, dat doet goed.
We waren op een camping met een tent....Heerlijk genieten....eerst van 
veel wind, later van enorm veel zon.

En dan zijn de grote Franse supermarkten zoooo leuk.
Alles is er te vinden, alles is er te koop.

Spelletjes doen in de zon, en lekker BBQ-en.

En ik zwicht voor de cola.....en ja...het liefst zo vroeg in de 
ochtend , om half 8 bij een kaakje en wat crea werk. 

Ik maakte een vilten indianen meisje....
en daar maak te ik ook wat veertjes bij. De bedoeling is dat ik het thuis aan
een soort tasje zou doen, maar ik vind het niet echt bijzonder geworden.

Maar misschien doe ik het toch nog wel.
Ik maakte deze huisjes en daar maakte ik er nog 
twee extra bij.....dat gaat een trouw kadootje worden
maar daar moet dan ook nog wat voor gebeuren....
Kortom, wel wat gedaan in Frankrijk, maar de patch work deken 
die ik daar wilde gaan doorpitten, die heeft alleen 
maar voor extra heen en weer bagage gezorgd....super suf

2 opmerkingen:

  1. Schattig hoor jouw vilten werk. Tja soms gebeurt het dat je iets min of meer voor niets meeneemt... Maar ach dat vindt manlief vast niet erg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor dat vilt! Steeds weer op zoek naar 'nieuwe'probeersels.
    Op mijn blog staat nog een link naar een give away, misschien heb je ook zin om mee te doen?

    BeantwoordenVerwijderen