woensdag 11 mei 2016

Van alles en nog wat

 
Het is woensdag ochtend....en zoals elke woensdagochtend is
dit ons meidenochtendje.....Ze is de enige die vrij is, en
daar maken we gebruik van. Beetje winkelen, soms zwemmen, 
maar vooral kroelen. Als ik even zit, dan klimt ze op schoot.
Ik koester het, want ze wordt steeds groter...en straks past het niet meer. 

Afgelopen zondag op moederdag
werd ik natuurlijk verwend...we hadden een heerlijk dagje 
rondom huis. Maar het hoogtepuntje voor mij was deze snelle picknick.

We aten chilli concarne.....mijn absolute favorite maaltijd....
En ik onderhandelde met manlief om het op te eten 
bij de Oude Maas...een aantal veldjes vlak bij ons in de buurt.

Voor mij is het ultime vrijheid en fun...gewoon inpakken 
en even buiten zitten. En joehoe ....het lukte omdat ik de moederdag kaart speelde.
Het is hier na de vakantie een beetje een chaos.....te weten veel was...
veel planning , want we gaan met Pinksteren weer kamperen, om naar
Opwekking te gaan ( een grote christelijke conferentie) 

Maar over minder dan 3 weken moet ik 20 km voor het goede doel gaan wandelen.
Ik oefen heel onregelmatig, maar heb ik inmiddels wel goede schoenen. Dus geen blaren meer, 
alleen nog een beetje spierpijn....
Dus ik vind het geen straf om te wandelen, maar ja..de stofjes roepen.
Dit zijn de stofjes uit Frankrijk...waar inmiddels al wat van gemaakt is....
Maar dat komt nog wel....op moederdag mocht ik van mezelf even wat naaien.

En de deken die mee naar Frankrijk ging voor niks....
daar doe ik elke avond een paar steekjes aan....bij fel licht, want het 
zijn mini steekjes.....
Maar zoals je ziet....er ligt een mand was achter , en nog meer verstopt daar achter.....
dus ik moet aan de bak.

1 opmerking:

  1. ik vind het heel leuk dat u meedoet met de giveaway op mijn blog!!! maar word u nog wel volger en deelt u het nog op uw blog? want dat zijn de voorwaarden...

    BeantwoordenVerwijderen