vrijdag 22 juli 2016

Vakantie perikelen


Hierbij een selfie vanaf de camping.
Weet je nog , dat ik schreef , dat ik die mee zou nemen?
Nou, dat heb ik geweten.

Ik ben gewoon een rariteit. Mensen komen langs, vragen van alles.
En dan zijn er ook kinderen, die zoiets nog nooit hebben 
gezien....dus het is wel lachen.

Erg veel heb ik nog niet gemaakt....kleine dingetjes, 
allemaal mini projectjes. Ik hik een beetje aan tegen de 
kussens van de camping, om daar mee aan de slag te gaan.





En terwijl ik nu even thuis ben, voor de was, en 
een doktersbezoek voor ons steeds maar kwakkelende meisje....
Laat ik even de computer draaien.
Wat bestellingen doen, en wat regelen....

De bovenste trouw handletter actie...is voor een 
workshop op het eind van de vakantie.
Heb er nu al zin in.

2 opmerkingen:

  1. Leuk dat je op de camping een bezienswaardigheid bent. Heel herkenbaar, want hetzelfde overkwam mij toen ik poppen haakte op de camping. Je hebt dan onverwacht veel aanloop en aanspraak.
    De handlettering ziet er moi uit. Je kunt goed zien dat je het vaker hebt gedaan.

    Betersschap voor jouw meisje, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er gezellig uit! En jullie hebben goed weer! Beterschap voor je meisje. Wij zitten hier ook heerlijk met de fam V ;)

    BeantwoordenVerwijderen