donderdag 11 augustus 2016

Vakantie rondom huis

Als je 6 weken op vakantie gaat . En als je dan in de buurt zit....
dan kan je tussendoor best even naar huis,

Ik vind het heerlijk...even thuis om de was te doen. 
Even thuis om post te verwerken..
En even thuis om een oppas te boeken , en samen weg te gaan.

We zochten Villa Augustus op , om dan maar eens lekker 
uit eten te gaan. Nou dat lukt....En als je dan om vers fruit vraagt als 
toetje...en er dan zo'n bord langskomt....WAUW, dat was goed.

Toch blijft het altijd een beetje raar, je echte Thuis is dan opeens 
op de camping. Daar is je favo kussen, daar ligt je bril ( na de lenzen)
daar is de koelkist vol.
En dan opeens ben je zomaar in een leeg huis, en het voelt
een beetje surrealistisch....Want normaal is het thuis altijd 
actie....en nu dus niet. Ik vind het zo raar....en toch is 
het heerlijk vertrouwd. Dus soms sta ik een beetje te dromen in 
mijn keuken...tel mijn zegeningen....maar een beetje raar is het wel.


Ondertussen haak ik aan wat nieuws.
Een boodschappen netje, maar dan wat stevigs. 

Heerlijk eenvoudig werk , maar ik ben toch wel iets aan t maken.
Het patroon komt hier vandaan:
Als het af is , toon ik het vanzelf wel weer.

Het is geweldig om nieuwe dingen mee te maken trouwens...
schuimparty op de camping, roofvogel show
We stonden ook een keer heel vroeg op.
Om 5 uur op pad om de grootste boot van de wereld 
te bekijken. Dat was wel spectaculair.

Niet alleen de boten zijn groot, maar ook 
de ijsjes....

En daar hebben ze dan helemaal geen moeite mee.
De vakantie kan niet zonder ijs natuurlijk.  

We gaan nu zo weer naar de camping, 
hopelijk is de regen dan weer voorbij....
dan kunnen we weer een ijsje gaan eten.

1 opmerking: