zaterdag 17 september 2016

Afgelopen warme dagen

Afgelopen dagen  toen het zo warm was....
toen kwam er niks uit mijn handen.
Heel af en toe werkte ik wel aan 
nog een slinger....

Wonder boven wonder is die afgekomen.
Allemaal restjes zijn verknipt,
allerlei laatste lapjes opgeruimd...
En dan heb je ook wat. 
Bijna 5 meter slinger...Ruben is pas
over een maand jarig...dus ik ben op tijd. 


Tussendoor sprongen we nog even in de zee, 
en gingen we afkoelen bij het strand.

En maakte ik een slabbetje voor een leuk meisje..

En ik ruim dit boek op...wie weet wil jij 
het wel hebben. Voor 10 euro mag die 
naar jou toe....laat maar horen.
Vandaag geef ik weer een handletter workshop...
een vrijgezellen feestje...heb er nu al zin in.
Voor de bruid en bruidegom zaagde ik , en 
maakte ik een leuke kaart....

Ik krijg veel aanvragen voor 
handletter workshops , dus ik heb een tabblad 
gemaakt met veel handletter foto's.

Klik  HIERvoor die gegroepeerde foto's.

1 opmerking:

  1. Hai Renee, ik wil het boek graag van jou overkopen. Ik had het laatst uit de bieb en vond het zo leuk! Ik stuur via messenger even mijn adresgegevens, dan kan jij jouw gegevens ook sturen dan maak ik het bedrag over.

    BeantwoordenVerwijderen